اخبار

۲۳ بهمن ۱۳۹۲

دومین دوره تخصصی کارگاه های عملی نمایش درمانی ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد با حضور "مجید امرایی" در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود .

به گزارش دراما محله دومین دوره کارگاه های آموزشی و تخصصی نمایش درمانی ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی و مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی از 29 بهمن ماه در دانشگاه علامه برپا می شود.

در این دوره از کارگاه های آموزش تکنیک های نمایش درمانی، برخی از تفاوت های نمایش درمانی با تئاتر رسمی، رویکرد بومی سازی شیوه نمایش درمانی در ایران، واکاوی نظریات آیینی و درمانی در خرده نمایش های مشرق زمین و...از جمله مباحث این دوره از کارگاه ها است .

گفتنی است نخستین دوره کارگاه های نمایش درمانی دانشگاه علامه طباطبایی تر م گذشته و با حضور "مجید امرایی" برای بیش از 23 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد این دانشگاه برگزار شد .

از امرایی در حوزه نمایش درمانی تا کنون چندین کتاب از جمله" نمایش درمانی در مسیر تکامل" به مدد انتشارات دانژه و چندین مقاله علمی در مراکز دانشگاهی ارائه شده است ، کتاب "نمایش نوشته ه ا" آخرین اثر تالیفی امرایی است که به مدد انتشارات سرا دی ماه گذشته منتشر و به بازار کتاب عرضه شد .

کتاب های" شناخت شخصیت های شاهنامه" ،"آقای فلانی" ، "خانه پلاک 9"، "غم نامه رستم و سهراب" ؛" مجموعه مقالات تئاتر خیابانی" و... از دیگر آثار این مدرس دانشگاه است که تاکنون منتشر شده است، کتاب " سرزمین کاسیتروس " آخرین اثر امرایی است که اکنون در حال ویرایش نهایی است.