اخبار

۰۸ آبان ۱۳۹۶

فرمت تنظیم مقالات برای حضور در نخستین همایش علمی نمایش درمانی ایران

زمان همایش 18 اسفندماه 1396 آخرین زمان دریافت مقالات 18 بهمن ماه 1396

عنوان مقاله : یک عبارت مختصر جامع و مانع توصیف کننده محتوای مقاله در حداکثر16 کلمه

نام و نام خانوادگی نویسنده اول

عنوان علمی و نام دانشگاه یا موسسه نویسنده اول

آدرس الکترونیکی نویسنده اول

نام و نام خانوادگی نویسنده دوم

عنوان علمی و نام دانشگاه یا موسسه نویسنده دوم

آدرس الکترونیکی نویسنده دوم

چکیده مقاله

چکیده باید شامل اطلاعات مفید بوده و خود توضیح باشد. موضوع و هدف مقاله را به اختصار بیان کند. داده های مهم را نشان دهد و به نتایج و یافته های برجسته اشاره کند. در چکیده باید از جملات کامل با افعال سوم شخص معلوم در زمان گذشته استفاده شود. از علائم اختصاری پرهیز شود. ذکر سابقه و اهمیت موضوع در این قسمت لازم نیست. تعداد کلمات در چکیده بین 150 الی 200 می باشد

کلمات کلیدی: کلمات کلیدی مقاله باید بین 3 تا 8 کلمه باشد.

1. مقدمه

مقدمه شامل تعریف روشن مسئله ، تاریخچه علمی مربوط به موضوع مقاله و رهیافت یا حل پیشنهادی می‌باشد. مقدمه باید برای محققین اغلب رشته های علمی قابل فهم باشد.

2. متن یا بدنه اصلی مقالات

متن یا بدنه اصلی هر مقاله باید مطابق با ماهیت آن توسط نویسنده یا نویسندگان تقسیم ‌بندی مناسب گردد.

2-1. مشخصات کلی

مقالات باید روی صفحه A4 مطابق آئین نگارش حاضر با نرم افزار متن نویس ورد word 2007-2010 و یک ستونی تایپ شوند.

مقاله کامل باید در حداقل 6 و حداکثر 15 صفحه تهیه شود به صورتی که حاشیه‌ متن ها از بالا ، پایین ، چپ و راست صفحه 25 میلی‌متر فاصله داشته ‌باشد. تمامی صفحات بجز صفحه اول باید شماره صفحه داشته باشند.

2-2. جدول ها، شکل ها، دیاگرام‌ها و عکس ها

کلیه شکل ها، جدول ها، دیاگرام ها و عکس ها در درون متن هر جا که لازم باشد آورده شود. تمامی این موارد باید به ترتیب با عدد و بدون استفاده از پرانتز شماره گذاری شوند و دارای توضیح مرتبط باشند. شکل ها، دیاگرام‌ها و عکس ها باید زیرنویس و جدول ها باید بالانویس داشته باشد. اعداد، حروف و علائم آنها باید خوانا و قابل رؤیت باشد. زیرنویس‌‌ها و بالانویس‌‌ها با اندازه حروف pt11 و وسط چین تایپ شود.

2-3. نتایج و بحث روی نتایج

نتایج باید واضح و روشن ابتدا تشریح و سپس بحث و تفسیر شوند. وقتی نتایج، یافته های کار نویسنده را توصیف می کنند باید در زمان گذشته و وقتی یافته های منتشر شده قبلی را بیان می کنند باید در زمان حال نوشته شوند. در تشریح نتایج غالبا نباید به کارهای انجام شده قبلی ارجاع داده شود. اما در بحث و تفسیر نتایج باید یافته ها را با نتایج حاصل از مطالعات گذشته مقایسه نمود. نتیجه نهایی باید در چند خط در بخش نتیجه گیری بیان شود.

3. نتیجه گیری

در بخش نتیجه‌گیری باید نتایج مهم مقاله بطور مختصر ارائه گردند.

تشکر و قدردانی

در صورت لزوم . مراجع

(مثال) در بخش مراجع لازم است مشخصات منابع اشاره شده در متن بر حسب ترتیب مراجعه آنها آورده شود. منابع اشاره شده در متن باید توسط شماره‌هائی در داخل کروشه نشان داده شود. ( تلفن دبیرخانه 22844590)

amrai_1348@yahoo.com

آدرس دریافت خلاصه مقالات جهت بررسی :

Majidamraei48@gmail.com

سایت دراما محله

http://dramamahaleh.com