اخبار

۲۲ مهر ۱۳۹۶

نخستین همایش علمی نمایش درمانی با موضوع " تاثیر نمایش درمانی بر اختلالات روانی و آسیب های اجتماعی (پیشگیری درمان و توانمند سازی ) 18 اسفند ماه سال جاری در مشهد برگزار می شود .

نخستین همایش علمی نمایش درمانی با موضوع " تاثیر نمایش درمانی بر اختلالات روانی و آسیب های اجتماعی (پیشگیری درمان و توانمند سازی ) در چهار بخش سخنرانی ، ارائه مقاله ، کارگاه اموزشی و یک تجربه برپا می شود .

علاقه مندان می توانند خلاصه "سخنرانی" و "مقاله" و "کارگاه" خود را تا تاریخ 18 بهمن ماه سال جاری به دبیرخانه مرکزی همایش در تهران خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سید خندان ، کوچه خیرمندی، پلاک 28 طبقه دوم واحد چهارارسال نمایند و یا خلاصه سخنرانی، مقالات و یا کارگاه خود را به ادرس http://dramamahaleh.com ارسال نمایند یا از طریق بخش ارتباط با ما با دبیرخانه همایش ارتباط بگیرند . گفتنی است سخنرانی ها ، مقالات و کارگاه های منتخب علاوه بر ارائه در همایش منتشر نیز خواهند شد.

شماره تماس 22844590 همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 17 آماده پاسخگویی به سوالات مخاطبان است .

نخستین همایش علمی نمایش درمانی 18 اسفندماه با دبیری "مجید امرایی " در چهار بخش سخنرانی ، ارائه مقاله ، کارگاه علمی تخصصی و بخش یک تجربه در مشهد مقدس برپا می شود .