اخبار

تصاویر بیشتر
۱۹ مرداد ۱۳۸۹

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به خبرنگاران گفت: ما را تیز وگزنده نقد کنید اما با انصاف زیرا ما هم کمی و کاستی‌های زیادی داریم اما این کاستی‌ها یک شبه بوجود نیامده‌اند.

500

به گزارش سایت خبری تئاتر درمانیدکتر حمید شاه آبادی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دربزرگداشت روز خبرنگار که دوشنبه شب در تالار وحدت برگزار شد گفت: در این مدت انتقادهایی شنیدم که از جانب انصاف پا را فراتر گذاشته بودند. نیمی از حرفها را زدند و نصفی از حرفها گفته نشد.

وی در مورد خبرنگاران عنوان کرد: حوزه خبر به دقت و صحت نیاز دارد و به همین دلیل خبرنگاران باید بیشتر به رسالت اصلی خود توجه کنند. البته ما هم کمی و کاستیهای زیادی داریم اما این کاستیها یک شبه و یک روزه بوجود نیامده است. در کنار آن باید موفقیتها را هم دید. ما تلاش می‌کنیم به کمک شما این کاستیها را جبران کنیم.

شاه آبادی افزود: در این چند ماهی که آمده‌ام نزدیک به 20 سفر به استانهای مختلف انجام دادم. گپ و گفت هایی با برخی از اصحاب خبر داشتم. گاهی شنیدم که به من می‌گفتند چقدر حرف می زنی و به تناسب این حرف زدن عمل هم می‌کنید؟ از آن طرف عده‌ای می‌گویند وقت بیشتری برای ملاقات ها و دیدارها بگذارم. اگر ما و شما همدل و همراه باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی کنیم.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: تیز و گزنده ما را نقد کنید ولی از انصاف دور نشوید. این طور نشود که یک جمله نیمه کاره نقل و اذهان مشوش شود. روح و روانی که با آن سروکار دارید همیشه در آینده مورد سوال ما خواهد بودچون اقدام خبرنگار در شکل‌گیری روح و روان مخاطب موثر است.