اخبار

۰۱ مرداد ۱۳۹۷

شهردار ساوه خبرداد:

ساوه میزبان سومین کنفرانس علمی نمایش درمانی ایران

شهردار ساوه گفت: سومین کنفرانس علمی نمایش درمانی ایران یکم شهریور ماه سال جاری به میزبانی شهرداری در این شهر برگزار می شود . به گزارش مرکزی تودی و به نقل از ایسنا، سید مهدی حسینی افزود: با پیشنهاد شهرداری ساوه، سومین دوره همایش علمی دراماتراپی ایران در این شهر برگزار می شود و در […]

شهردار ساوه گفت: سومین کنفرانس علمی نمایش درمانی ایران یکم شهریور ماه سال جاری به میزبانی شهرداری در این شهر برگزار می شود .

به گزارش مرکزی تودی و به نقل از ایسنا، سید مهدی حسینی افزود: با پیشنهاد شهرداری ساوه، سومین دوره همایش علمی دراماتراپی ایران در این شهر برگزار می شود و در این همایش پذیرای دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته روانشناسی خواهیم بود.

مجید امرایی دبیر کنفرانس علمی دراماتراپی ایران نیز درباره بخش های مختلف این کنفرانس گفت: سومین دوره همایش که به صورت یک روزه برگزار می شود، دارای بخش های «ارایه مقالات»، «سخنرانی تخصصی» و «کارگاه آموزشی» است .

به گفته وی، کسانی که مایل به شرکت در این کنفرانس هستند می توانند مقالات خود را تا ۱۰ مرداد به دبیرخانه همایش ارسال کنند و بعد از بررسی مقالات، نتایج نهایی در ۱۵ مرداد اعلام می شود .

دبیر همایش علمی دراماتراپی ایران درباره کارگاه های آموزشی این کنفرانس نیز گفت: کارگاه ها بیشتر درباره آموزش مبانی و مفاهیم نمایش درمانی است که هم ویژه شرکت کنندگان و هم دانشجویان رشته های تئاتر و روانشناسی برگزار می شود و بیشتر هدف ما از برگزاری این همایش ها تولید محتوای علمی در نمایش درمانی است .