اخبار

۰۴ خرداد ۱۳۹۴

معرفی یک کتاب کتاب نمایش درمانی Dramatherapy با کودکان، جوانان و مدارس – با هدف فعال کردن خلاقیت، قابل معاشرت بودن، ارتباطات و آموزش به قلم گروه نویسندگان لوران لی گی،آنن دیس ،اروین گریس ،دیبورا هایت هورن. Lauraine Leigh, Ann Dix, Irvine Gersch and Deborah Haythorne منتشر و به بازار کتاب عرضه شد .

کتاب نمایش درمانی Dramatherapy با کودکان، نوجوانان و مدارس اولین کتاب به طور خاص است که به بررسی ارزش منحصر به فرد dramatherapy در محیط آموزشی می پردازد . dramatherapists دراما تراپی تجربه گرا ، نمایش درمانی و روانشناسان آموزشی و کارشناسان دوران کودکی از جمله بحث هایی است که در این کتاب مطرح شده است .

در این اثر همچنین مواردی چون ارزش های درمانی و آموزشی نمایش درمانی برای کودکان و جوانان و همچنین در رابطه با دخالت معلمان، گروه های چند رشته ای و خانواده بحث شده است .

آنچه این کتاب حرفه ای ارائه می دهد یک نمای پانورامایی و توضیحاتی است که از طریق dramatherapy کودکان و افراد جوان در راه توسعه مهارت های ارتباطی، جامعه پذیری و تمایل واقعی خود نشان می دهد .

بررسی مطالعات موردی برخی از موفقیت های فردی درفعالیت های نمایش درمانی با نوجوانان و تجربه طیف وسیعی از مشکلات عاطفی و نیازهای روانی ازدیگر فصل های این کتاب است . این مطالعات عبارتند ازغلبه بر ترس از درس هایی چون ریاضی، غلبه بر رفتارهای خشونت آمیز و.....که به دست آوردهای آموزشی تبدیل شده است .

در این کتاب نویسندگان به بیان راهکارهای مقابله با احساسات برای یک کودک مورد آزار جنسی قرار گرفته و همچنین برخورد با کودکان با اختلالات روانی مانند ADHD و ODD، که در آن مزایای dramatherapy با کودکان و خانواده ها را به دقت شرح داده شده و مورد بررسی قرار گرفته است . این کتاب نشان می دهد که نظم و انضباط درمانی می تواند نتایج مثبتی برای فرد دچار مسئله داشته باشد .

مشاوره و الهام بخش نتایج عملی شامل اینجا ترویج مسیر آینده ادغام و همکاری کارکنان مدرسه، تیم های چند رشته ای و خانواده آموزش و پرورش و برابری بالا در دستور کار است و عملکرد dramatherapy است فقط به عنوان یک درمان نیست، اما به عنوان یک درمان پیشگیرانه به لحاظ اقتصادی قابل دوام و با ارزش است . (در صورت تمایل برای دریافت فایل اصلی این اثر با ما تماس بگیرید بخش ارتباط با ما سایت ).