اخبار

۱۵ آبان ۱۳۹۶

نخستین همایش علمی «نمایش درمانی» در ایران با دبیری مجید امرایی و همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ۱۸ اسفند در شهر مشهد برگزار می شود.

دبیر نخستین همایش علمی «نمایش درمانی» در ایران درباره این همایش و بخش های مختلف آن گفت: نخستین همایش علمی «نمایش درمانی» ایران همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ۱۸ اسفند در مشهد برگزار می شود که این همایش دارای چهار بخش "سخنرانی تخصصی"،" ارایه مقاله"، "کارگاه آموزشی" و" یک تجربه " است.

وی درباره بخش «یک تجربه» توضیح داد: این بخش درباره افراد مددجویی است که به مدد نمایش درمانی مساله شان برطرف شده و این افراد درباره تاثیرگذاری نمایش‌درمانی و تاثیرپذیری خود از نمایش درمانی صحبت می کنند.

امرایی ادامه داد: قرار است در سه بخش دیگر نخستین همایش علمی «نمایش درمانی» که در یک روز برگزار می شود، ۱۰ مقاله، پنج سخنرانی تخصصی و پنج کارگاه آموزشی در نظر گرفته شده است.

قرار است خلاصه مقالات، سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی در همایش عرضه شوند و بعد از برگزاری همایش نیز به صورت کامل به چاپ برسد.

دبیر نخستین همایش علمی «نمایش درمانی» درباره دلایل انتخاب شهر مشهد به عنوان میزبان اولین دوره این همایش، یادآور شد: علاوه بر تقدس این شهر ، نخستین مرکز توانمندسازی معلولان در شهر مشهد راه اندازی شده است، از این رو با حمایت مؤسسه توانمندسازی «بچه های باران» در شهر مشهد و مرکز نمایش درمانی ایران این همایش در شهر مشهد برگزار می شود.

وی در پایان اظهار کرد: با برگزاری همایش علمی یک روزه «نمایش درمانی» خود را برای برگزاری دومین همایش در سال آینده و با حضور چند تن از استادهای مطرح نمایش درمانی جهان آماده می کنیم.

آدرس دریافت خلاصه مقالات و سخنرانی های تخصصی متقاضی حضور در نخستین همایش علمی نمایش درمانی (پیشگیری ، درمان ، توانمندسازی) : تلفن دبیرخانه 22844590 Majidamraei48@gmail.com سایت دراما محله http://dramamahaleh.com آخرین تاریخ دریافت خلاصه مقالات و خلاصه سخنرانی تخصصی 18 بهمن ماه 1396

amrai_1348@yahoo.com

تاریخ برپایی همایش 18/اسفند ماه 1396

محل برپایی همایش مشهد

مقالات و سخنرانی های برگزیده علاوه بر حضور در همایش ، منتشر و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.