اخبار

۱۸ خرداد ۱۳۸۹

مجید امرایی به عنوان مسئول دفتر تئاتر خیابانی مرکز هنر های نمایشی منصوب شد . به گزارش دراما محله در این حکم که از سوی " حسین راضی" مدیر عامل انجمن هنر های نمایشی ایران به امرایی ابلاغ شده است آمده با توجه به تجارب و جایگاه علمی شمابه عنوان مسئول دفتر تئاتر خیابانی منصوب می شوید .

مجید امرایی که دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر از دانشکده هنر و معماری است در حال حاضر به عنوان مدرس دانشگاه ، کارگردان تئاتر و پژوهشگر فرهنگی فعالیت می کند وی ظرف 4 دوره به عنوان عضو هیات مدیره انجمن تئاتر خیابانی خانه تئاتر فعالیت داشته و مدیریت روابط عمومی تئاتر شهرو دبیری 6 دوره جشنواره نمایش درمانی و همجنینی مدیر روابط عمومی و مسئول ستاد خبری چندین جشنواره بین المللی و سراسری تئاتر وفیلم را برعهده داشته است .

آخرین اثر چاپ شده از امرایی نخستین اثر تالیفی در حوزه نمایش درمانی با نام "نمایش درمانی" است وی همچنین نمایش های "زیتون مام میهن" ،"مقصر کیه" ،"گل های کبود" ،" هوش و گوش" ،"عشق باران" ، "دشمنان" ، "خانه پلاک 9 "ف" رستم و سهراب"و.....را در پرونده کارگردانی خود دارد.

پیش از این "شهرام کرمی" مسئولیت دفتر تئاتر خیابانی مرکز هنر های نمایشی را بر عهده داشت و در حال حاضر"مجید امرایی" به این سمت منصوب شده است .