اخبار

۱۸ خرداد ۱۳۸۹

به گزارش دراما محله "محمد حیدری" به زودی از تئاتر شهر می رود گفته ها حاکی از این است که حیدری در دومین استعفای خود ظرف یک ماه گذشته تصمیم قاطع برجدا شدن از تئاتر شهر دارد .

وی که پیش از این نیز یک بار دیگر استعفای خود را به حسین پارسایی مدیر کل هنر های نمایشی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی تسلیم کرده است این بار دیگر منتظر پذیرش آن نمی ماند و تئاتر شهر را ترک می کند.

محمد حیدری برای دومین بار، با ارایه استعفای خود به مدیرکل هنرهای نمایشی اصرار دارد که مدیریت تئاتر شهر را تحویل دهید .

بنابر شنیده های خبرنگار "تابناک" از منابع نزدیک به اداره کل هنرهای نمایشی، محمد حیدری که پیش از این نیز یک بار دیگر و مدتی پیش، استعفای خود را به پارسایی ارایه کرده بود، این بار دیگر منتظر پذیرش آن نمی ماند و تئاتر شهر را ترک می کند.

این شنیده ها حاکی است اگر چه حیدری به وضوح اشاره نمی کند، اما شواهد موجود از دخالت های مستمر برخی از مدیران میانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جزئیات کاری اداره کل هنرهای نمایشی و به خصوص مجموعه تئاتر شهر حکایت دارد که گفته شده از جمله دلایل استعفای حیدری از تئاتر شهر است .

این دخالت ها در حالی اتفاق می افتد که متاسفانه این افراد فاقد شناخت و تجربه لازم، حتی در کلیات امر هنری و به خصوص تئاتر هستند و به نظر نمی رسد ورود به جزئی ترین موارد، در شان و حیطه کاری آنها باشد .

گفتنی است محمد حیدری سال گذشته و با حکم مدیر کل هنرهای نمایشی، به عنوان دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر در سال جاری منصوب شده است. گویا وی قصد دارد با واگذاری تئاتر شهر با تمرکز بیشتری در دبیرخانه دایمی تئاتر فجر حضور داشته باشد.