اخبار

۰۶ تير ۱۳۸۹

· نمایش " نورا " با کارگردانی علیرضا کوشک جلالی هشتم و نهم تیرماه در روزهای آغازین اجرای خود در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر پذیرای هنرمندان می شود.

به گزارش سایت خبری دراما محله به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، علیرضا کوشک جلالی پس از اجرای نمایش " خدای کشتار " که سال گذشته در تالار چهارسو اجرا شد، امسال با نمایش " نورا " اثر هنریک ایبسن است در تالار قشقایی حضور پیدا کرده است.

در این نمایش بازیگرانی: پانته آ بهرام، احمد ساعتچیان، پیام دهکردی، رضا مولایی، افسون دلخواه و بهناز جعفری ایفای نقش دارند.

همچنین منوچهر شجاع طراح صحنه ، یولیانه لدوخ طراح لباس ، آرش هژیرآزاد و کیس چرت آهنگساز، سارا اسکندری طراح گریم، وحید مهدی زاده دستیار کارگردان، فخری سلیمی منشی صحنه و نغمه میمندی و علیرضا چاوش مدیران صحنه نمایش اند.

گفتنی است این نمایش از سه شنبه هشتم تیرماه ساعت 19:30 به مدت 90 دقیقه و قیمت بلیت هفت هزار تومان در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر اجرا می شود.

· نمایش " خانه کاغذی " با کارگردانی "مهدی برومند "یکشنبه ششم تیرماه نخستین اجرای خود را در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر روی صحنه برد.

به گزارش دراما محلهنمایش " خانه کاغذی " نوشته "حمیدرضا نعیمی " است که از یکشنبه ششم تیرماه به مدت 15 شب در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر اجرا می شود.

در این نمایش سعید زندی، طیبه قاسم پور، جواد قاسمی، نسیم نوری و فرهاد لاری ایفای نقش دارند.

علاقه مندان به تماشای نمایش " خانه کاغذی " می توانند به غیر از روزهای شنبه هر روز ساعت 18 به مدت 60 دقیقه و با قیمت بلیت پنج هزار تومان در کارگاه نمایش به تماشای این نمایش بنشینند.

· هفتمین کارگاه فصلی پروژ ه ی چهار فصل تئاتر ایران از نهم الی 11 تیرماه در سالن کنفرانس مجموعه تئاترشهر برگزار می شود.

به گزارش دراما محلههفتمین کارگاه فصلی پروژ ه ی چهار فصل تئاتر ایران با شعار " تئاتر مبتنی بر ادبیات کهن ایران و مشرق زمین " و با حضور بهزاد فراهانی، ایوب آقاخانی و سعید اسدی برگزار می شود.

برپایه این گزارش، نخستین کارگاه، چهارشنبه نهم تیرماه از ساعت 9:30 الی 13 با موضوع " چند و چون کشف قابلیت های دراماتیک در وقایع مستند و حقایق تاریخی " با حضور سعید اسدی و دومین جلسه نیز در همین روز از ساعت 15 الی 19 با عنوان " بررسی قوت و ضعف نمایشنامه های دریافتی ( 1 ) با حضور بهزاد فراهانی و سعید اسدی در همین سالن برگزار می شود.

همچنین پنجشنبه دهم تیر ماه از ساعت 10 الی 13 کارگاه " زبان در آثار منصوب به دوره های کهن و تاریخی " با حضور ایوب آقاخانی و ساعت 15 الی 19 کارگاه " بررسی قوت و ضعف نمایشنامه های دریافتی (2 ) با حضور بهزاد فراهانی و ایوب آقاخانی برگزار می شود.

روز جمعه 11 تیر ماه نیز از ساعت 10 الی 13 کارگاه " بررسی قوت و ضعف نمایشنامه های دریافتی ( 3 ) با حضور بهزاد فراهانی و سعید اسدی و از ساعت 15 الی 19 کارگاه " درباره نمایشنامه نویسی ایرانی ( معیارها و نشانه ها ) با حضور بهزاد فراهانی برگزار می شود.