اخبار

۲۹ فروردين ۱۳۸۹

مدیر روابط عمومی تئاتر شهر از ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی این مجموعه و انتشار کتابچه‌ای درباره آن توسط شهرداری منطقه 11 تهران خبر داد.

به گزارش دراما محله مجید امرایی مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر در این باره گفت: روز شنبه 28 فروردین‌ماه نخستین جلسه شهرداری ناحیه یک منطقه 11 با حضور شهردار ناحیه و مدیران سازمان‌های فعال در ناحیه در حوزه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی برگزار شد. بنده در این جلسه به نمایندگی مدیر مجموعه تئاتر شهر به طرح مسائل شهری پیرامون تئاتر شهر و حریم این مرکز تئاتر حرفه‌ای پرداختم.

وی افزود: مسئله گودبرداری ضلع جنوبی، عدم وجود پارکینگ و سامان‌دهی تابلوهای تبلیغاتی، تابلوهای معرفی مجموعه تئاتر شهر و دیگر مسائلی که در حوزه‌های شهری مجموعه وجود دارد در این جلسه مطرح شد. همچنین با اشاره به ظرفیت پذیرش 300 هزارتماشاگر در تئاتر شهر ،نبود امکانات رفاهی و پارکینگ به عنوان یکی از معضلات مهم در جذب مخاطب برای این مجموعه عنوان شد.

امرایی با اشاره به قول مساعد شهردار ناحیه یک شهرداری منطقه 11 درباره برطرف کردن برخی مشکلات پیرامون مجموعه تئاتر شهر خاطرنشان کرد: شهردار ناحیه قول داد به زودی تابلوهای مجموعه در خور شأن این مجموعه تاریخی ساخته و ساماندهی شوند. همچنین آب‌نماهای پیرامون مجموعه نیز به زودی راه‌اندازی می‌شوند. قرار است کتابچه‌‌ای برای تئاتر شهر نیز توسط شهرداری ناحیه منتشر شود. از این پس در نشریه محلی "پژواک" نیز صفحه‌ای به مجموعه تئاتر شهر اختصاص پیدا می‌کند.

مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ایجاد شرایطی برای استفاده خانواده تئاتر از امکانات رفاهی و تربیت‌بدنی موجود در ناحیه و منطقه را از دیگر برنامه‌های مطرح شده در جلسه مذکور ذکر کرد و گفت: در جلسات آتی قرار است خدمات ویژه‌ای در خصوص استفاده خانواده تئاتر از امکانات رفاهی، سلامت و تربیت‌بدنی موجود در منطقه در نظر گرفته شود.