اخبار

۲۷ بهمن ۱۳۸۸

چهل و هشتمین شماره ماهنامه تحلیلی ، آموزشی فرهنگی هنری دنیای زنان منتشر شد. گفتگوی ویژه این شماره به لیلا بلوکات اختصاص دارد که در این گفتگو به طور مفصل درباره مجموعه یوسف پیامبر و موضوعات دیگر پرداخته شده است .

همچنین گفتگوی اختصاصی با سردار اسماعیل احمدی مقدم دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری با موضوع زنان و اعتیاد در این شماره به چاپ رسیده است.

در این شماره به مناسبت بزرگداشت روز زن گفتگوی کوتاهی با مردان سرشناس در حوزه های سیاسی ، انتظامی و هنری مبنی بر توصیف دنیای زنان انجام شده است که در این گفتگو 20 چهره مشارکت و در خصوص مقام زن اظهار نظر کرده اند .

همچنین در بخش اجتماعی، فرهنگی نگاهی به نقش زنان در آیین گلاب گیری کاشان با عنوان «زنان و آیین گل و گلاب» ، گفتگو با زهرا کریمی؛ ورزشکار و نگاهی به مراسم روز مادر در کشورهای مختلف به چاپ رسیده است.

بخش نقد این شماره از مجله دنیای زنان نیز حاوی مطالبی چون نقد و بررسی "مجموعه یوسف پیامبر"، نگاهی به فیلم و کتاب های هری پاتر به مناسبت اکران هری پاتر 6، نگاهی به" سریال جومونگ"، نگاهی به "تئاتر مادرمانده ما در مانده" است.

در بخش سلامت این مجله موضوعاتی با عناوین «پیاده‌روی کم‌خرج‌ترین ورزش» ،

«چگونه شاد باشیم؟» و «آشنایی با چگونگی کار پزشکان طب طبیعی» منتشر شده است.

در بخش «زنان و هنر» نیز هنرهای مختلف آموزش داده شده است، همچنین در بخش زنان و زیبایی نیز نکاتی درباره رنگ کردن مو ،لباس مناسب برای اندام‌های مختلف،دو روی سکه زیبایی و نکاتی درباره عطر و انتخاب آن به چاپ رسیده است.

خاطرنشان می شود، دنیای زنان نشریه پرتیراژ تخصصی زنان است که ماهانه با صاحب امتیازی موسسه فرهنگی دنیای زنان امروز و مدیر مسئولی و سردبیری سونیا پوریامین منتشر می شود.