اخبار

۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۹

در پی درج برخی اخبار غیر رسمی در رسانه ها مبنی براستعفای محمد حیدری مدیر مجموعه تئاتر شهر تهران مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پذیرفته نشدن استعفای محمد حیدری خبر داد.

به گزارش سایت خبری دراما محله از چند روز پیش در برخی رسانه ها خبری مبنی بر شنیده ها منتشر شد که حاکی از استعفای مدیر تئاتر شهر داشت اما حسین پارسایی که در حاشیه مراسم اردیبهشت تئاتر ایران در مشهد حضور داشت در پاسخ به خبرنگاران در خصوص استعفای محمد حیدری مدیر مجموعه تئاتر شهر گفت: موضوع استعفای محمد حیدری چندی است که مطرح شده و او بارها بر این موضوع تاکید داشته است اما با توجه به سوابق، تجارب و توانایی‌های وی با این استعفا موافقت نشد و من همچنان امیدوارم با حضور مدیران سختکوش و تاثیرگذاری چون او در برنامه‌های سال 89 گام‌های موثری برداشته شود.

مدیر کل هنرهای نمایشی ضمن ابراز رضایت از عملکرد محمد حیدری به عنوان یکی از مدیران موفق تئاتری در سال‌های اخیر در خصوص تغییر احتمالی برخی مدیران در اداره کل هنرهای نمایشی گفت: احتمال هرگونه تغییر در سطح مدیران واحدهای مرکز با نیت مشارکت و توسعه وجود دارد اما این مسئله به معنای رفتن نیروهای توانمند و با تجربه از حوزه‌های مدیریتی نخواهد بود.

طی روزهای گذشته خبر استعفای محمد حیدری مدیر مجموعه تئاتر شهر در رسانه‌های مختلف درج شد و یکی از بحث‌های داغ محافل تئاتری بود.