اخبار

۲۴ مرداد ۱۳۸۹

پویایی حوزه هنر را با انعکاس دقیق اخبار نشان دهید

:

نخستین نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی مجموعه معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور حمید شاه آبادی معاون وزیر و مدیران کل این معاونت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در ابتدای این نشست که روز یک شنبه 24 مرداد ماه در سالن کنفرانس معاونت هنری برگزار شد، شاه آبادی با تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی در انعکاس فعالیت های سازمانی گفت: تلاش ما در مجموعه معاونت هنری به موفق عمل کردن روابط عمومی ها وابسته است. در یک نگاه کلان ما به دنبال توسعه همه جانبه روابط عمومی های زیر مجموعه معاونت هستیم و وجود یک سیاست کلان در این رابطه به معنای تضعیف کردن روابط عمومی بخش های مختلف نیست.

وی تعامل هر یک از روابط عمومی های این ادارات را با روابط عمومی معاونت حلال بسیاری از مشکلات دانست و افزود: روابط عمومی معاونت می تواند ابزارها و امکانات لازم را برای فعالیت های بیشتر فراهم کند تا تعامل بین بخش های مختلف و زمینه آگاهی های بیشتر فراهم شود.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد با تاکید بر عدم برخورد منفعلانه در حوزه خبر گفت: تمامی فعالیت هایی که در نگاه یک مدیر می تواند جنبه روزمره داشته باشد از نگاه یک خبرنگار می تواند خبری مهم از فعالیت های یک مجموعه باشد. از جنبه تولید خبر انعکاس بسیاری از فعالیت های یک مجموعه نشان از پویایی آن سازمان یا نهاد را دارد.

این مقام مسئول در ارتباط با راه اندازی خبرگزاری هنر نیز گفت: فرایند تاسیس این خبرگزاری از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و بزودی با تشکیل هیئت مدیره و تعیین مدیرعامل آماده فعالیت خواهد شد.

وی با تاکید بر نگاه آزاد و مستقل در این خبرگزاری تاکید کرد: گزارش فعالیت های معاونت هنری باید از دیدگاه شخص ثالث در این پایگاه اطلاع رسانی منعکس شود و در این راه روابط عمومی ها نیز می توانند نقش مستقل خود را ایفا کنند.

در ادامه این نشست تعدادی از مدیران روابط عمومی ها، معاونت هنری به ارائه دیدگاههای خود در رابطه با فعالیت های اداره متبوع و گزارشی از فعالیت های مجموعه خود را ارائه کردند.