اخبار

۰۱ بهمن ۱۳۸۸


مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر از راه‌اندازی سایت بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در این مجموعه خبر داد.
مجید امرایی درباره راه‌اندازی سایت جشنواره بیست و هشتم تئاتر فجر در مجموعه تئاتر شهر به خبرنگار مهر گفت: همزمان با نخستین روز بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر سایت جشنواره متعلق به مجموعه تئاتر شهر راه‌اندازی می‌شود. در ادامه همکاری‌هایی که با بخش خصوصی داریم و پس از راه‌اندازی سایت تخصصی تئاتر شهر، راه‌اندازی سایت جشنواره مجموعه دومین گام برداشته شده در این راه است.

مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر خاطرنشان کرد: مجموعه تئاتر شهر مهمترین مرکز تئاتری ایران است که با پنج سالن نمایشی میزبانی اکثر گروه‌های نمایشی جشنواره بیست و هشتم تئاتر فجر را نیز بر عهده دارد و حدود پنج هزار نفر عضو باشگاه تماشاگران سایت مجموعه هستند.

وی تأکید کرد: برای راه‌اندازی سایت اطلاع رسانی مجموعه تئاتر شهر و سایت جشنواره بیست و هشتم تئاتر فجر مجموعه هیچ هزینه دولتینشده است و این دو سایت با همکاری بخش خصوصی راه‌اندازی شده‌اند. این نخستین تجربه همکاری با بخش خصوصی در زمینه اطلاع رسانی در حوزه تئاتر است که امیدواریم در دیگر بخش‌های تئاتر هم این شیوه همکاریرایج شود.

امرایی فعالیت سایت جشنواره تئاتر فجر را تنها محدود به ایام برگزاری جشنواره در بهمن‌ماه ندانست و گفت: این سایتبخشی از سایت اطلاع رسانی تئاتر شهر می‌شود و در طول سال اتفاق‌هایی که در حوزه‌های مختلف جشنواره تئاتر فجر رخ می‌دهد را تحت پوشش قرار می‌دهد. این سایت دارای بخش‌های متنوعی نظیر خبر، گفتگو، گزارش، عکس و باقی اطلاعات مرتبط با جشنواره تئاتر فجر خواهد بود.
تاریخ انتشار، تهران: ۰۹:۳۴ , ۱۳۸۸/۱۰/۳۰