اخبار

۱۱ آذر ۱۳۸۸

فرهنگ سرای سلامت همزمان با روز جهانی معلولین با مشارکت شهرداری ناحیه 4 منطقه 4 و اتحادیه گل و گیاه استان تهران جشن بزرگی را در تاریخ 12 آذرماه برگزار می کند.

به گزارش سایت خبری دراما محله به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای سلامت، محمد جواد امیری رییس فرهنگ سرا با اعلام این مطلب افزود: روز جهانی معلولین که از سوی سازمان ملل متحد اعلام شده است، زمانی است برای برپایی جشن و ارج نهادن به تجارب و تواناییهای افرادی که با معلولیتهای گوناگون دست و پنجه نرم می کنند.

وی گفت: هدف از این برنامه ارتقاء رشد اذهان عمومی درباره مسائل مربوط به معلولیتهای مختلف و افزایش آگاهی هایی بوده است که می بایست از مساله پیوستن افراد معلول در تمامی جنبه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی زندگی منتج شود .

بر اساس این گزارش: زمان برگزاری این مراسم روز پنج شنبه 12 آذرماه در مرکز نگهداری معلولین جسمی و ذهنی نارمک است که برنامه های مختلفی برای ایجاد شادی و نشاط بین بیماران و کادر درمانی از جمله : تقدیر از معلولان موفق و افراد مؤثر و مرتبط با فعالیت های حوزه معلولان برگزار می شود.

علاقه مندان جهت شرکت و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس میدان رسالت- میدان الـغدیر- خـیابان دلاوران- خیابان آزادگان شمالی- فرهنگ سرای سلامـت مراجـعه و یا با شمـاره تلفن:2 - 77491491 تماس حاصل نمایند.