اخبار

۱۹ مهر ۱۳۸۸

برگزاری جشنواره تئاتر معلولان به صورت منطقه ای برای اولین بار است که در طول این چند سال شکل اجرایی به خود گرفته که طبق برنامه ریزیی های انجام گرفته اولین دوره آن در منطقه زاگرس نشین برپا می شود .
به گزارش سایت خبری تئاتر درمانی (دراما محله) : برگزاری جشنواره تئاتر معلولان به صورت منطقه ای برای اولین بار است که در طول این چند سال شکل اجرایی به خود گرفته که طبق برنامه ریزیی های انجام گرفته اولین دوره آن در منطقه زاگرس برپا می شود .
مدیر برگزاری جشنواره های تئاتر معلولان از برگزاری اولین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان در آذر ماه امسال خبر داد. "مریم فخری" در گفت و ‌گو با دراما محله ‌با اعلام این خبر افزود: برگزاری جشنواره تئاتر معلولان به صورت منطقه ای برای اولین بار است که در طول این چند سال شکل اجرایی به خود گرفته که طبق برنامه‌ریزی های انجام گرفته اولین دوره آن در منطقه زاگرس با محوریت استان ایلام درآذرماه امسال برگزار می شود .
به گفته فخری این جشنواره هیچ محدودیت سنی و موضوعی ندارد و در آنها گروه نابینایان و ناشنوایان، معلولین جسمی و حرکتی، ذهنی و بیماران روانی حضور خواهند داشت. ضمن اینکه نمایشنامه‌های شرکت‌کننده در این جشنواره با توجه به محدودیت هایی که داشتیم برای بازخوانی نهایی به تهران فرستاده شده‌اند .    وی افزود: در اسفند ماه نیز جشنواره عکس معلولان در استان‌های ترک‌ زبان آذربایجان‌شرقی و غربی برگزار می شود .