اخبار

۱۳ اسفند ۱۳۸۸

همزمان با دومین سال فعالیت وب سایت مجموعه تئاتر شهر، در سال 1389 این سایت خبری تمامی نشست های نقد و بررسی که توسط کانون ملی منتقدان تئاتر ایران در این مجموعه برگزارمی شود را بطور آنلاین و همزمان بر روی اینترنت قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، وب سایت مجموعه تئاترشهر که از ابتدای سال جاری به منظور اطلاع رسانی هرچه مطلوب تر اجراهای نمایشی این مجموعه راه اندازی شده است در سال آینده به منظور رفاه حال هر چه بیشتر مخاطبان تئاتر در گام نخست نشست های نقد و بررسی آثار نمایشی که توسط کانون ملی منتقدان تئاتر ایران در این مجموعه برگزار می شود را بطور آنلاین و همزمان برای دوستداران جلسلت علمی و مباحثه ای پخش می کند.

این سایت خبری که متشکل از بخش های مختلفی چون خبر، یادداشت ، نقد ، گزارش، عکس، باشگاه تماشاگران و اجراهای نمایشی است از ابتدای سال 88 به مراجعه کنندگان خود سرویس می دهد.

برپایه این گزارش، بخش باشگاه تماشاگران یکی ازامکانات متفاوت و ویژه ای است که در وب سایت مجموعه تئاترشهر درنظر گرفته شده و تا کنون بیش از شش هزار عضو دارد.

اعضاء باشگاه تماشاگران می توانند به صورت خودکار علاوه بر ارسال اخبار خود به تئاترشهراز تازه ترین اخبار تئاترهم مطلع شوند.

همچنین با ثبت نام برای تماشای آثار نمایشی درحال اجرا در تئاتر شهر و سایر تالارهای نمایشی زیرمجموعه ی مرکز هنرهای نمایشی، با برخورداری از تخفیف ویژه ؛ با هماهنگی روابط عمومی این مجموعه می تواند به تماشای این آثاربنشینند .

آدرس وب سایت تئاتر شهر www.teatreshahr.com است .