اخبار

۲۸ خرداد ۱۳۹۳

اعلام اسامی راه‌یافتگان به سمینار «نگاهی به تئاتر کودک و نوجوان امروز» به گزارش دراما محله به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اسامی 11 مقاله پذیرفته شده برای ارایه در سومین سمینار «نگاهی به تئاتر کودک و نوجوان امروز» اعلام شد.

این سمینار در حالی روز سه‌شنبه 3 تیر در تهران برگزار می‌شود که 11 مقاله‌ی راه‌یافته به بخش نهایی آن پس از انتشار فراخوان از میان 35 اثر رسیده به دبیرخانه و 28 چکیده مقاله منتخب هیأت انتخاب، جهت خوانش در سمینار برگزیده شده است.

داوری مرحله‌ی نهایی این مقاله‌ها را دکتر قطب‌الدین صادقی نویسنده، کارگردان، بازی‌گر، پژوهش‌گر و مدرس دانشگاه، دکتر یداله آقاعباسی نویسنده، مترجم، کارگردان، پژوهش‌گر و دکتر رحمت امینی عضو هیات علمی، نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان، مدرس و پژوهش‌گر بر عهده داشتند. پیشتر نیز هیات انتخاب اولیه از دکتر قطب‌الدین صادقی و دکتر یداله آقاعباسی و صدیقه حسن‌زاده مدیر مرکز ملی استیژ ایران تشکیل شده بود. بر همین اساس این مقاله‌ها روز سه‌شنبه 3 تیر از ساعت 8:30 صبح تا 18 توسط «داوود کیانیان»، «مجید امرایی»، «تحسین مصطفی»، «دکتر اکرم قاسمپور»، «لیلا یادگاری و سید جمال میرجعفری»، «کریم خاوری»، «مجید کیمیایی پور و درناب ترابی»، «فهیمه و سیما میرزا حسینی»، «مجید کیمیایی‌پور و درناب ترابی»، «هما جدیکار و لاله خسروی» و «سیدحسین فدایی حسین» ارایه می‌شود. این سمینار در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌‌شود.