اخبار

۲۱ مرداد ۱۳۹۳

کارگردان مشهدی تئاتر خبر داد/ رونمایی از کتاب "چهل نمایشنامه" در مشهد مقدس

کارگردان مشهدی تئاتر گفت: کتاب چهل نمایشنامه برای کودک و نوجوان نوشته داود کیانیان در مشهد مقدس رونمایی می‌شود.

حمید کیانیان در گفت‌ و گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: کتاب چهل نمایشنامه برای کودک و نوجوان به نویسندگی داود کیانیان که حاصل سال‌ها ونویسندگی او در زمینه ادبیات کودک و نوجوان است توسط گروه هنری تئاتر معلولین بچه‌های باران در مشهد مقدس رونمایی می‌شود.

کیانیان تصریح کرد: این مجمعه نمایشنامه‌ها که از سال 49 تا 89 در مجموع بخشی عمده از زندگی هنری دادو کیانیان است شامل 40 نمایشنامه برای کودک و نوجوان در موضوعات مختلف است.

وی افزود: مراسم رونمایی از این کتاب 25 مرداد ماه امسال در سالن شهید اصغر زاده مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) واقع در پارک ملت مشهد مقدس با حضور دادو کیانیان برگزار می‌شود و علاوه بر نویسنده این کتاب پوران درخشنده، مصطفی رحمان دوست و مجید امرایی نیز حضور دارند.

این کارگردان تئاتر خاطرنشان کرد: کلیه منافع انتشار این کتاب از سوی مولف به گروه هنری بچه‌های باران تقدیم و واگذار شده است.

کیانیان عنوان کرد: در این مراسم رونمایی از مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، رئیس حوزه هنری خراسان رضوی و تعدادی دیگر از مسئولان فرهنگی استان دعوت به عمل آمده است که امیدواریم با حضور آنها این همایش برگزار شود.

وی بیان کرد: قیمت بلیط حضور در این همایش 20 هزار تومان می باشد که منافع آن متوجه بچه‌های گروه تئاتر معلولین جسمی حرکتی باران است.

علاقه‌ندان به شرکت در این همایش می‌توانند جهت خرید و رزرو بلیط با شماره های 09379149757 واحد روابط عمومی تماس بگیرند.