اخبار

۲۶ مهر ۱۳۹۳

نمایش شاد و موزیکال " هوش و گوش" نوشته "مجید امرایی" و به کارگردانی "سید سعید نعمتی" پس از استقبال چشم گیر مردم فومن این بار در شهر "رشت " و در دو سالن به صحنه می رود . نمایش هوش و گوش برای کودکان رشتی به روی صحنه می رود / نمایش کودک و کمدی موزیکال هوش و گوش نوشته مجید امرایی و به کارگردانی سعید نعمتی از شنبه 26 لغایت چهارشنبه 30 مهر 93 در شهر رشت به صحنه می رود .
به گزارش دراما محله نمایش هوش و گوش در سالنهای شهید انصاری و دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت به روی صحنه می رود.
رضا ثقتی ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ضمن اعلام این خبر گفت : این نمایش به نویسندگی مجید امرایی و کارگردانی سید سعید نعمتی اجرا می شود.
وی افزود: هوش و گوش با نقش آفرینی معین زرتاج، امیر میرحامد و صدرا اصغری به روی صحنه می رود. ثقتی گفت: این نمایش در قالب اجتماعی بوده و در آن، هنرمندان، مفاهیم اخلاقی را با هنر نمایش به کودکان می آموزند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت تصریح کرد: نمایش کمدی و موزیکال هوش و گوش از روز شنبه در دو سانس صبح در سالن دکتر رحمدل و از روز یکشبنه صبح در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء )ص( رشت به روی صحنه می رود. ضمناً این نمایش سه شنبه و چهارشنبه 29 و 30 مهر نیز ، یک سانس عصر در سالنشهید انصاری اجرا خواهد داشت.
سایر عوامل این نمایش عبارتند از : مشاور کارگردان : هادی آذرنگ ، موسیقی : آرش عشقی ، عکاس : پویا رستمی ، دوخت لباس : بیتا فتح پور و منشی صحنه : مونا ادریسی پور .