اخبار

۱۰ آبان ۱۳۹۰

به گزارش دراما محله به نقل ازایرنا، در مراسمی که عصر دوشنبه با حضور روابط عمومی‌های وزارتخانه ها، نهادها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی و میهمانان داخلی و خارجی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، روابط عمومی وزارت ارشاد به خاطر تولید و انتشار کتاب 'فرهنگ روزها'، رتبه برتر این جشنواره را در بخش بهترین کتاب را از آن خود ساخت.

کتاب 'فرهنگ روزها'، جستاری است در مناسبت‌های مذهبی، ملی و فراملی؛ که مطالب مورد نیاز برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات مناسبت‌های خورشیدی و قمری را در یک مرجع فراهم آورده است.

کتاب مذکور در دو فصلِ مناسبت‌های خورشیدی و قمری با یکهزار و 136 صفحه در قطع وزیری در بهار 1390 منتشر شد و مورد استقبال دست اندرکاران روابط ‌عمومی قرار گرفته است.

در این مراسم با اهدای تندیس جشنواره و لوح تقدیر به روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از آن تجلیل بعمل آمد.

جشنواره روابط عمومی‌های برتر کشور همراه با هفتمین کنفرانس بین‌المللی روابط ‌عمومی ایران عصر دوشنبه با حضور روابط عمومی‌های وزارتخانه ها، نهادها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی و میهمانان داخلی و خارجی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

کتاب 'فرهنگ روزها' چندی پیش با حضور 'سیدمحمد حسینی' وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ' محمدعلی منفرد' مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی ارشاد رونمایی شد