اخبار

۲۱ آذر ۱۳۹۰


رشت - خبرگزاری مهر: مدیرکل صدا و سیما گیلان از تولید مجموعه عروسکی " جنگل قصه ها " در شبکه باران خبر داد.

محسن نصرپور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود:جنگل قصه ها برنامه ایعروسکی، کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه باران که در 26 قسمت 15 دقیقه ای در حال تولید است.

وی اظهارداشت: این مجموعهبازگو کننده اتفاقات و ماجراهایی است که در یک جنگل به وجود می آید و هر قسمت از این مجموعه، داستان جداگانه ای دارد که در آن شیر به عنوان رئیس جنگل به همراه حیواناتی همچون خرس (نگهبان)، روباه (مشاور) گرگ و شغال (شرور)، خرگوش (خانم) و پسرش (خرگوشک)، گاو، الاغ، کلاغ و غیرهایفای نقش می کنند.

مدیرکل صدا و سیما گیلان ادامه داد:یکی از ویژگی های این مجموعه تنوع لوکیشن است که دراین فضای دکور با بیش از 10 لوکیشن جذاب و زیبا طراحی و ساخته شدهو ساختار نمایش عروسکی جدیدی را برای جذب مخاطب ایجاد کرده است.

تهیه کننده و مدیرگروه این مجموعه" امیر فلاح "، کارگردان و تدوینگر " امیر ثابت "، دستیار تهیه " داریوش علی نژاد "، دستیار کارگردان "آذین ثابت "، نویسنده "فرهاد پاک سرشت "، طراح "مجید امرایی " نور و تصویر " محمد حسین پژهان "، صدابردار " بابک علی نژاد "، آهنگساز "شهاب آزادی وطن "، طراح و ساخت عروسک ها "هادی شریف زارع، معصومه نیک خو"، طراح لباس " شهلا باقری "، منشی صحنه " افسون ثابت " و برنامه ریز " شهیاد شیرخانی " است.