اخبار

۱۷ دى ۱۳۹۳

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری رشت:

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری رشت با بیان اینکه ۳۰ ویژه برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت ایام الله دهه فجر در رشت برگزار می‌شود، گفت: خانه خلاقیت کودک و نوجوانان رشت راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش تسنیم از رشت، علیرضا قانع ظهر امروز در جمع هنرمندان این شهر با بیان اینکه بیش از 30 ویژه برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر در رشت برگزار می‌شود، اظهار داشت: تئاتر خیابانی ظرفیت هنری مناسبی برای ارائه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به اقشار مختلف جامعه است.

وی با بیان اینکه نخستین سرای محله رشت افتتاح می‌شود، حضور فعالانه هنرمندان و اجرای برنامه‌های هنری در محلات برنامه‌ریزی شده که به صورت مستمر اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، گفت: نخستین سرای کودک و خانه خلاقیت آماده شده و به زودی در رشت راه‌اندازی می‌شود.

قانع با اشاره به اجرای برنامه نمایشی ویژه کودکان در رشت، تصریح کرد: این نمایش به نویسندگی "مجید امرایی" و کارگردانی سید سعید نعمتی از تاریخ 13 الی 17 دی ماه در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیاء (ص) رشت در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه نمایش کمدی هوش و گوش نمایش کمدی و موزیکال ویژه کودکان و نوجوانان است و با اجرای هنرمندان مطرح صدا و سیما برگزار می‌شود، افزود: معین زرتاج، امیر میرحامد، صدرا اصغری، مریم قلی‌نژاد و رخشانه اصغری از هنرمندانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری رشت با بیان اینکه از طرح‌های هنرمندان در حوزه گردشگری استقبال می‌کنیم، تصریح کرد: طرح‌ جامع فرهنگی نوروز 94 در حوزه فرهنگی، ورزشی و گردشگری در حال تدوین است که در فروردین 94 اجرایی می‌شود.

قانع با اشاره به برگزاری تورهای رشت گردی نوروز 94، اظهار داشت: رشت دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری مذهبی، تاریخی و طبیعی است که باید به میهمانان نوروزی شناسانده شود.

وی گفت: 30 ویژه برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت ایام الله دهه فجر در رشت برگزار می‌شود.