اخبار

۲۳ خرداد ۱۳۸۹

با استعفای "محمد حیدری " از مدیریت مجموعه تئاتر شهر تهران شنیده‌ها حاکی از آن است که "فریدون علی یاری" چهره ناشناخته تئاتر که در حال حاضر به عنوان مدرس در دانشگاه طراحی صحنه تدریس می کند بر صندلی مدیریت مهمترین مرکز تئاتر حرفه ای کشور تکیه می زند .

به گزارش دراما محله همچنین قرار است به زودی سه تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران مدیریت مجموعه تئاتر شهر، شورای نظارت و ارزشیابی بر نمایش و انتشارات پژوهش اداره‌کل هنرهای نمایشی را برعهدهبگیرند .


تغییراتی که ظرف چند ماه گذشته از سوی مدیران ارشد تئاتر کشور شنیده شده بود کم کم حالت واقعی به خود گرفتهبراین اساس در سطح مدیریتی اداره ‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیصحبت هایی دال بر حضور سه تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران در مجموعه تئاتر شهر و اداره‌کل هنرهای نمایشی را مطرح ساخته است .

براین اساس قرار است فریدون علی یاری از مدرسین و طراحان صحنه تئاتر به عنوان مدیر مجموعه تئاتر شهر معرفی شود. همچنین انتخاب محمدباقر قهرمانی به عنوان رئیس شورای نظارت و ارزشیابی بر نمایش اداره‌کل هنرهای نمایشی و بهروز محمودی بختیاری به عنوان مدیر انتشارات نمایش اداره‌کل هنرهای نمایشی از دیگر صحبت‌هایی است که در حوزه تغییر و تحولات مدیریتی مطرح شده است.


اینتغییر و تحولات مدیریتی در حوزه تئاتر در حالی رخ داده است کههنوز وضعیت ابقای "حسین پارسایی "مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص نیست.