اخبار

۱۸ آبان ۱۳۸۸

سایت تئاتر شهر میزبان نمایشنامه‌خوانی می‌شود مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر از امکان استفاده مخاطبان و کاربران سایت از برنامه‌های نمایشنامه‌ خوانی و نشست‌های مجموعه به صورت آنلاین و از طریق سایت تئاتر شهر خبر داد.

مجید امرایی در این باره به خبرنگار مهر گفت: در ادامه فعالیت‌های استفاده از دنیای مجازی در تئاتر شهر و سایت مجموعه طبق طراحی‌های انجام شده از این پس مخاطبان و کاربران سایت می‌توانند علاوه بر استفاده از نمایشنامه‌ خوانی به صورت حضوری در مجموعه از طریق سایت تئاتر شهر هم به صورت آنلاین از برگزاری این برنامه‌ها استفاده کنند. مخاطبان می‌توانند به صورت صوتی و زنده از طریق سایت در جلسات نمایشنامه‌‌ خوانی و نقد و بررسی‌های نمایش های مجموعه تئاتر شهر شرکت کنند.
مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر افزود: به زودی امکان استفاده مخاطبان از برنامه‌های مجموعه به صورت تصویری نیز میسر خواهد شد. پیش از این قول داده بودیم فعالیت‌های مختلف سایت تئاتر شهر را اعلام کنیم که این اولین برنامه سایت در شش‌ماهه دوم سال 88 است. این امکان تا دو هفته دیگر قابل بهره‌برداری خواهد بود. همچنین مخاطبان و کاربران می‌توانند به صورت آنلاین با مدیر مجموعه تئاتر شهر در ارتباط باشند
علاقمندان برای استفاده از اطلاعات و برنامه‌های سایت تئاتر شهر می‌توانند به آدرس مراجعه کنند www.teatreshahr.com.