اخبار

۱۳ اسفند ۱۳۹۶

دکتر Nisha sajnani به نمایندگی از اتحادیه جهانی دراماتراپی (WADT) به نخستین همایش علمی نمایش درمانی ایران پیامی ارسال کرد. در این پیام چنین آمده است : دوستان عزیز ، من خیلی خوشحالم که اخبار مجمع علمی شما را می شنوم .

ما امروز بیش از هر روز دیگری به در کنار هم بودن نیازمندیم زیرا انسان امروز به شدت تنهاست و این نمایش درمانی است که می تواند ما را از تنهایی و انزوا دور کند.

از اینکه می شنوم شما در شهر مشهد در قالب نخستین همایش علمی نمایش درمانی در کنار هم جمع شده اید احساس خرسندی میکنم.

باید پذیرفت که ما در این عرصه به همکاری بیشتری با هم نیازمندیم.

همانطور که می دانید، دراماتراپی مجالی است که به ما فرصت می دهد تا به طرز اسرارآمیزی کشف کنیم که ما چه کسی هستیم؟ و چه کسی می توانیم باشیم؟ و این تلاش برای بودن نکته ای بسیار مهم است.

این امیدوارانه است که ما از طریق اتحادیه تازه تاسیس جهانی نمایش درمانی فرصت هایی برای یادگیری از یکدیگر و پیشرفت و درک مشترک یافته ابم.

بی شک دراماتراپی روشی مهم و یک منبع منحصر به فرد و ارزشمند برای بهبود مسائل بغرنج زندگی انسانی است که جمع ما می تواند به آن معنای بیشتری بخشد.

برای همه شما آرزوی موفقیت دارم.

دکتر نیشا ساجنانی مدیر دپارتمان دراماتراپی دانشگاه نیویورک ،نویسنده و نظریه پرداز عرصه نمایش درمانی ، مدیرمسئول مجله انجمن دراماتراپی آمریکای شمالی و عضو بنیانگذار اتحادیه جهانی دراماتراپی WADT

3مارس سال 2018 میلادی نیویورک.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I am so pleased to hear about your gathering in Mashhad and wish you a very special congress together. As you know, Drama Therapy allows us to playfully discover who we are and who we can be. It is my sincere hope that, through our newly formed World Alliance of Drama Therapy, we will have opportunities to learn from one another and to advance our understanding of what makes drama and theatre such a unique and valuable resource for healing.

Warmly,

Nisha Sajnani

March 3, 2018

Director, Drama Therapy Program, New York University

Editor, Drama Therapy Review: Journal of the North American Drama Therapy Association

Founding Member, World Alliance of Drama Therapy